ابزار, ابزار همه جا! ابزار جستجوگرها که ارزش وقت شما هستند؟
نوشته شده توسط : پایا

تعداد زیادی از جستجو در موتور بهینه سازی (SEO) ابزار خارج وجود دارد وجود دارد. ایجاد ابزار جستجوگرها است تبدیل به یک صنعت کلبه، و بسیاری از شرکت های خارج وجود دارد وجود دارد ساخت زندگی خود را با فراهم آوردن ابزار و داده ها. به نظر می رسد مانند یک ابزار جدید تقریبا بارگیری در این هفته آغاز میشود. بنابراین، آنهایی که استفاده از چگونه آیا می دانید؟

هر دو رایگان وجود دارد و ابزار پرداخت، و شما ثروت می تواند صرف هر ماه مجوز آنهایی که پرداخت. شما همچنین مقدار زیادی از زمان در این راه حل به دنبال تعمق به گزارش، برش می توانید صرف و dicing اطلاعات آنها ارائه و توسط حجم خالص داده های موجود، به جای کار در کارهای که غرق در واقع بهبود SEO شما و رانندگی ترافیک بیشتر آلی و تبدیل.

چه ابزار ROI بهترین تولید برای وقت و پول خود را? برخی از ابزار جستجوگرها مورد علاقه من در زیر است.
ابزار رایگان

برای کسانی که تنها با شروع کردن در بهینه سازی موتور جستجو وجود ندارد بسیاری از ابزار رایگان عالی برای شما. این که آیا شما در حال انجام بازاریابی آنلاین یا نه برخی از این ابزار من ضرورت اساسی برای هر وب سایت در نظر دارد.
گوگل به کنسول

هرگز از گوگل جستجو کنسول شنیده؟ مهم نیست — نه هر کس دیگر تا به حال قبل از ماه مه 20, 2015، هنگامی که گوگل رسما rebranded ابزار وب مستر گوگل به عنوان "گوگل به کنسول."

کنسول جستجو گوگل واقعا پایه ابزار رایگان شما باید با استفاده از است. آن را فراهم می کند طیف گسترده ای از ابزارها برای تشخیص مسائل در سایت خود و همه استفاده می شود--از آن فقط شروع به در نظر گرفتن جستجو بهینه سازی موتور به حسابرسان جستجوگرها فنی با تجربه ترین.

کنسول جستجو گوگل اجازه می دهد تا شما را نه تنها تشخیص مشکلات در سایت خود، بلکه برای گزارش اقدامات برای حل برخی از مشکلات آن را به طور مستقیم به گوگل روشن تر درک بین شما دو نفر وجود دارد گرفته شده است. گوگل همچنان به اضافه کردن امکانات جدید به کنسول جستجو شده است برخی از انتقادات محدودیت به داده تا آنجا که هر دو عمق داده و مقدار زمان داده است (90 روز برای جستجوی داده های ترافیک) حفظ آنها را فراهم.

بسیاری از شما در حال حاضر خواهد شد آشنا با برخی از اطلاعات که گوگل را فراهم می کند مانند لینک داده کشور با هدف قرار دادن، تشخيص سطوح، کلمات کلیدی، خزیدن خطاها، خزیدن آمار، sitemaps، برخی از ویژگی های جدید گوگل اضافه شده است: دریافت به عنوان گوگل, قابلیت موبایل و تجزیه و تحلیل ترافیک جستجو.

دریافت به عنوان گوگل. که گوگل توانایی خود را به جاوا اسکریپت و سایر فن آوری بهبود یافته است، می تواند وجود داشته باشد برخی از سردرگمی است چه بخش از خود صفحه گوگل درست ببینیم و آن را نمی تواند. این ویژگی اجازه می دهد تا شما را به آدرس خود وارد کنید یا کد یا محتوا است که می توانید کاربران و مرتبه.
موبایل قابلیت استفاده. به عنوان گوگل شروع به گرفتن قابلیت استفاده تلفن همراه به حساب نسبت به رتبه بندی سایت تلفن همراه جستجو در آوریل سال 2015، آنها شروع به ارائه وب مسترها با داده ها به کدام یک از صفحات خود را نه موبایل دوستانه و خاص مسائل آنها تا به حال با هر صفحه بود.

تجزیه و تحلیل ترافیک جستجو. این نسخه جدید گوگل گزارش "ترافیک جستجو" است. داده های اضافی را به آنچه در آنها استفاده می شود به گزارش اضافه می کند و باعث می شود آن را واضح تر به عنوان چگونه به بخش داده ها. خیلی از این داده ها (اگر نه همه، مانند "نمایش داده شد جستجو") نیز در دسترس از طریق گوگل آنالیز است. گوگل در حال حاضر ارائه می دهد توانایی به دنبال در گوگل جستجو آلی ترافیک از دیدگاه پرس و جو که سوار بازدید صفحات فرود آلی، كشور مبدا دستگاه نوع جستجو (وب تصویر و ویدئو) و محدوده زمانی (تا حداکثر 90 روز) و مشاهده داده ها که از نظر کلیک برداشت کلیک کنید از طریق نرخ یا موقعیت رتبه بندی به طور متوسط.

بینگ ابزار وب مستر

در حال حاضر بسیاری از صاحبان سایت و مدیران سایت گوگل جستجو کنسول (گوگل ابزار وب مستر) تنظیم و تایید شده برای سایت خود را داشته باشد. هنوز بسیاری از غفلت بینگ ابزار وب مستر.

این قطعا یک است. بینگ ابزار وب مستر ارائه می دهد داده ها بر روی ترافیک جستجو نقشه سایت کلمات کلیدی لینک پارامتر URL، داده ها خزیدن و robots.txt درست مثل گوگل ابزار وب مستر می کند — اما آن را نیز فراهم می کند عمق جستجوگرها بهبود توصیه های بیشتر از گوگل.
گزارش جستجوگرها ابزار وب مستر های بینگ

جیغ قورباغه

با توجه به مقدار باور نکردنی از داده ها با جیغ قورباغه ابزار spidering می توانید دسترسی آن ضروری برای هر کسی که در بررسی فنی جستجوگرها برای سایت باید در نظر گرفته شود.

جیغ قورباغه به شما می دهد مقدار زیادی از داده های شما نیاز به انجام ممیزی فنی وب سایت در یک مکان. این به شما می دهد اطلاعات مانند مطالب تکراری، خطاهای سرور، برچسب ها متعارف، ربات متا تگ ها، تگ عنوان، توضیحات متا، و بیشتر. این جایگاه به شامل یا حذف آدرس ها با رشته های خاص از شخصیت در آنها هم به بررسی بخش بسیار از سایت شما یا خزیدن کنترل سایت های بسیار بزرگ برای نگه داشتن شما اجازه می دهد.





:: برچسب‌ها: سئو,بهینه سازی سایت,سئو گوگل,سئو برای گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: